En liten del av vår lördag



Vi har verkligen haft en händelserik dag idag. Jag hann knappt gå upp imorse så var vi iväg i bilen. In till staden för lite strosande, lunchande, djurspaning och mathandling. Fullt med folk överallt eftersom det var lönehelg och alla verkade ha samma shoppingsug som jag hade :)

Vi lunchade på The Views uteservering som badade i sol. Verkligen ett perfekt ställe att pausa på. Dom har god mat oxå så där kommer det nog bli fler lunchpauser i sommar. Till Liams stora lycka så kom det ju flygplan TVÅ gånger :) Vilket ställe!

Jag undrar hur länge det dröjer till Liam kommer vilja ta med sig något av djuren hem från djuraffären. Än så länge är han nöjd med att bara titta på dom. Det hade varit kul med en liten kanin eller marsvin men jag tror inte det lilla djuret hade tyckt om att flytta in till två köttätande rovdjur i form av Leo och Lisa :P

Två strosare som jag älskar ofantligt mycket!

Jag hittade tröjor till Liam. Chockerande va?! Haha. Lindex har en hel del fint till pojkar inför vår och sommar.

To be continued.......

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0