Vårkänslor


Klarblå himmel och strålande sol. Suget att gå ut är verkligen stort :) Perfekt löpväder men jag sprang både lördag och söndag så idag ska jag vila benen. I lördags sprang jag 5 km och igår blev det 7,6 km. Igår struntade jag i tempot, jag ville bara se hur jag skulle orka en längre sträcka. Det var tungt men det gick ju. Löprundan dagen innan kändes i benen och motvinden på hemvägen gjorde sitt oxå. Men jag klarade att hålla mitt tempo bra med bara någon dipp. Så det är jag nöjd med :) Sen hade jag ont i kroppen resten av dagen. Idag är benen möra men det känns lättare.

Nu ska jag fortsätta "fika" med Liam. Det bjuds på den ena goda kakan efter den andra :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0