Vart är vi på väg?

Otroligt att ankorna kan vara så väldigt poppis hos barn. Antingen simmar dom omkring eller så tigger de mat.

Nöjd kille med snyggaste mössan!

Ja, naturligtvis var det hit vi var på väg. Till världens godaste bakade potatis! Det går inte att missa Grafitti när vi är i Hässleholm. Tänk om jag kunde köpa med mig 20 potatisar med fyllning hem och spara och ha iaf en månad. Oj så gott det är!! Att göra hemmaa funkar ju men det är inte i närheten så gott som denna underbara skapelse!

Liam nöjde sig med pannkakor och Fredrik åt grillad baguette. Fredrik har jag försökt omvända med han är ju som han är. Smaklös lixom. Men Liam ska jag nog bearbeta till att bli en GrafittiLover precis som jag.

Jag borde starta ett eget Grafittihak!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0