Viktig lärdom

Det värker oskönt i mina ben ikväll. Brukar hjälpa att jag stretchar dom men nu hjälper inget. Jag sprang i förmiddags och sen lite storstädning på det. Med största sannolikhet så beror det på det.
Jag märker att min kropp inte svarar likadant på träning nu när jag är gravid. Vanligtvis räcker det att jag springer några löprundor och sen har kroppen kommit igång. Men nu är det tungt och jobbigt varenda gång och efteråt så är återhämtningen längre än vad den brukar vara. Jag är extra noga med att äta och dricka efter träning nu. Jag känner att kroppen orkar inte riktigt annars.
När jag sprungit färdigt idag så stannade jag kvar ute hos killarna som var på lekplatsen. Efter ett tag när jag stod och gungade Liam så blev jag yr och kallsvettig. Höll inte i sig länge alls och så fort jag ätit och druckit så mådde jag prima igen. Så nu har jag lärt mig hur viktigt det är!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0