Då var det dags igen

 
Denna veckan har Liam börjat på dagis igen. Så i tisdags var det dags och här kan vi snacka en kille som har saknat dagis och sin bästis. Han sprang här hemma i extas och frågade: Är det dags att åka nu mamma? minst 100 gånger. 
När vi kom dit så var turligt nog bästisen på plats och dom satte igång direkt med att busa. Han har varit hemma i 7 veckor så jag visste ju inte om det skulle bli svårt att lämna honom nu i början men det var ingen seperationsångest här inte. Skönt det såklart. 
 
Han kommer att gå måndag, tisdag och torsdag så igår var vi hemma men idag var det dags igen. Så nu har jag lämnat honom och även hunnit ta en promenad. Ingen skön sådan för det värkte lite överallt och det var klibbigt. Talas om regn och åska senare idag och det kan nog behövas! 
 
För min del är det lite städning som gäller innan jag kan slänga mig i soffan :) 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0