Denna hetta....


Halsbränna halsbränna halsbränna! Jag ska erkänna att jag har blivit lite trött på det nu. Igår hade jag halsbränna i stort sett hela dagen och inatt har jag inte sovit många minuter på grund av det. Att försöka sova i upprätt ställning är inte det bekvämaste.

Förut var det ju viss mat som utlöste det men nu vette tusan om det inte bara kommer av det mesta. Novalucol har hjälpt förut men nu har dom ingen större effekt. Tröttsamt! Blir till att åka till Apoteket och se om dom har något bättre. Jag vill undvika den vita sörjan jag drack förra graviditeten. Det fick mig att klökas om och om igen. Riktigt vidrigt. Funkade ju iofs....

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0