Early bird

Jag sover så dåligt nu för tiden. Har sjukt svårt att somna, vaknar av att jag behöver kissa och har halsbränna, vissa nätter av att "Liten & Skiten" kommer intassande och sen vaknar jag tidigt av att ljuset flödar in i sovrummet vid 4. Att inte ha rullgardiner är ett jissel!! Men när man varit mamma i över 2,5 år så märker jag att kroppen vant sig väldigt bra vid att få lite sömn. Visst är det segt att komma upp vid 6,00 då Liam vill upp, men dagen går bra sen. Kan ha en liten dipp vid 15 men tar man sig igenom den så kan man bara ånga på sen :) Fredrik är iväg och köper de sista grejerna till sovrummet nu. Såååå lite kvar nu. Ska bli kul när allt är färdigt och alla möbler är på plats!! Min käre far kommer hit i eftermiddag och hjälper till att bära allt det tunga. Uppskattas verkligen då jag inte får bära så tungt. Garderoberna är inte att skoja om!! Jag har dragit mitt strå till stacken idag genom att städa. Det får räcka.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0