Eddie över hela staden

 
Sitter på altanen och njuter av det fina vädret som det bjuds på. Har precis tagit en promenad med Liam. Mest för att han skulle somna men även för att mata hästarna med lite morot. Dock så tyckte nog hästarna att det var lite för varmt för att dom skulle vilja röra på sig så vi fick kasta in maten och hoppas på att dom hittar den någon dag. Nu sovr han iaf i vagnen och Fredrik fixar med vårt garage. Det har varit på tok för slitet länge nu men nu börjar det faktiskt se presentabelt ut igen. Skönt att slippa glo på skruttet och sucka! 
 
Mina föräldrar åkte ju hem i tisdags ovh det blev tomt efter dom. Vi har njutit av campinglivet vi oxå och nu saknar vi det massor. Perfekt att spendera eftermiddagarna där. Men men, livet går vidare. Ikväll ska vi in till Hjulafton i staden. Massa gamla fina bilar och motorcyklar visas upp på olika sätt. Kortege bland annat. Det kommer nog Liam tycka är lite roligt. Och jag kommer bli sugen på att slänga mig in i en bil, bäla i mig några cider och skråla Eddie Meduza sånger över hela stan. Men jag får hålla mig till att drömma :) 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0