God morgon fredag

Dagen började kl 6.00 idag med att att sömndrucken Liam kom in och undrade var hans "tutte" var. Som att denna mamman hade stenkoll på det just då. Men nog hittade vi den och sen kunde vi gosa i långa 20 sekunder säkert ;) Men man hinner ju få en del gjort när dagen startas så tidigt och idag har jag sökt två stycken jobb. Bara att vänta och se. Har pratat med ams om när man ska berätta att man är gravid om en arbetsgivare skulle höra av sig. Tydligen inte förrän vid själva intervjun. Så dum jag kommer känna mig om jag blir kallad till intervju. Med 1,5 månad kvar så är det ju rätt tydligt. Men det är bäst att lyda ams :) Nu tjuter ungen efter "naaaaan" så det är bäst att han får som han vill.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0