Jag fick ett paket med posten

 
Jag fick ett paket med posten idag. 
Avsändare okänd
 
I paketet låg det en påse, en Lindexpåse
 
 
Kikar ner i påsen och ser:
 
 
Ut ur påsen kommert detta:
 
 
Nog känner jag igen det gröna aptyget :) Det är ju min lilla mamma som har sytt färdigt byxor och mössa i det fina tyget som hon köpte när dom var här uppe och campade. 
Byxorna blev så himla fina och jag är övertygad om att bebisen kommer bära dom med stolthet :) Till och med Fredrik, som inte bry sig nämnvärt när det gäller kläder, blev imponerad över att mamma var så duktig :)
Kläderna till höger är köpta på Lindex och dom är bedårande. Koftan är ju så mysig och fin! Byxorna passar perfekt till!
Tack kära mor!!!!! 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0