Näst sista besöket?


Näst sista besöket hos barnmorskan. Ja jag hoppas iaf att det var det igår. Häftigt att tänka så. Kanske lite optimistiskt oxå :) Jag har ett besök inbokat efter det beräknade förlossningsdatumet. Men låt oss hoppas att det kommer avbokas!

Allting såg bra ut, precis som det gjort hela tiden. Bebisen har legat rätt i flera veckor men har då varit helt rörlig. Nu har det gått över till att bara vara ruckbart. Så det går åt rätt håll :)

Det känns så jäkla spännande. Jag trodde jag skulle vara jättenervös inför förlossningen men det är jag inte. Lite spänd men mest av förväntan. Jag är taggad på något konstigt vis.

Jag tror att snittet med Liam och att det blev akut då jag förlorade mycket blod spelar en stor roll nu. Att ligga och tro att jag håller på att dö under en operation har gjort att jag är lugn inför denna förlossningen. Det känns väldigt skönt att kunna känna mig avslappnad inför vad som komma skall :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0