Remember


Ikväll är det sängen tidigt. Ögonen är fulla med grus och vill inte alls hålla sig öppna. En dag med mycket utevistelse kan visst resultera i trötta föräldrar och trött unge. Eller var det bataljen med Frankrike som körde slut på oss tro? :) Vilket det än var så har dagen varit riktigt mysig. Solen har värmt oss så där lagom mycket och vi har haft mina föräldrar och Emmie och Noel här på besök.

Jag sa till mina föräldrar idag att när dom är här uppe så här länge och vi kan åka ut till dom när som och bara stanna någon timme så känns det att man saknar att ha dom nära. Tänk att alltid ha möjligheten att åka hem en eftermiddag till dom och bara sitta och snacka runt köksbordet. Det saknar jag massor. Och Liam har verkligen haft roligt med sin mormor och morfar och kommer sakna dom enormt mycket. Han frågar varje morgon om vi ska träffa dom idag. Det blir tomt när dom åker på tisdag! Men vi har haft en fin vecka med dom och den får vi minnas länge :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0