Spektakulärt


Nu har jag slagit ner min rumpa i soffan och försöker få det onda i höfterna att gå över. Jag och Liam hade disco förut och det var mer än vad min gravida kropp klarade av. Trött är jag oxå så en liten tupplur hade ju inte varit fel heller ;) Men Liam vill förmodligen annat. Fredrik ska dessutom iväg med jobbet snart så det är bara att dansa vidare och le!

Idag har jag gjort något spektakulärt. Något alldeles nytt för mig. Köttgryta, alldeles själv :) en sån där som ska stå på spisen och koka i en evighet. Jag körde på känn och min känsla fungerade bra. För att vara första gången så får den klart godkänt!! Liam mumsar för fullt än!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0