Svårsövd

 
 
Sonen min är inte så pigg på att sova idag. Jag hör hur han nynnar och sjungen där inne och det har pågått i en timme nu. Men han behöver sova om han ska orka med campinglivet i eftermiddag. Då ska vi bada lite var tanken. Mamma och pappa har varit här uppe en vecka nu och åker hem inom kort. Vi har försökt vara där ute varje dag och det har varit så skönt. Jag har slagit ner min ända i en solstol och sen har Liam sprungit och roat sig själv i stort sätt. Eller så håller han mormor och morfar sysselsatta med diverse upptåg. 
 
Dagarna går verkligen i ett rasande tampo nu på Fredriks semester. 2 veckor har redan flugit förbi. Som tur är så är det 2 kvar :) Vädret har ju varit lite si och så men i och med att det har renoverats konstant här hemma så har det egentligen inte spelat så stor roll. Nästan mer en fördel om vädret är piss då. Men folk börjar tala och skriva om höstväder redan. Det ger mig ångest. Så illa är det minsann inte. Nog får vi njuta av fina dagar oxå. tempen går inte upp över 25 kanske men det är Sverige vi bor i :) Det bjuds alltid på svajigt väder, spelar inte någon roll vilken årstid vi har.
 
Nu ska jag åter till min korvstroganoff. Njut av solen allihop!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0