En ny vecka

 
Som många gånger tidigare trilskas bloggappen och därför har det inte bloggats på några dagar. Så jäkla smidigt att skriva från mobilen. Nu sitter jag vid "stora" datorn och skriver istället. 
 
I helgen har det inte hänt jättemycket. Vi har varit ute och njutit av all snö. Det har skottats en del. Igår fick jag ta tag i skottandet framför vår andra ingång. Där hade det packats i flera dagar och att skotta där var värre än det värsta spinningpasset. Jag fick hacka loss snön och sen skyffla bort det. Jag förstår nu varför Fredrik proppsade på att jag skulle gå ut och skotta. Vilket svin han är!! Men det blev gjort och medan jag gick där och svor för mig själv så gick mitt mantra "Kom igen Elin, det är bra träning" på repeat! 
 
Och på tal om träning så kan jag infa om att jag faktiskt fick till mina tre pass förra veckan, trots all snö. Spinning, crosstrainer och easyline blev det. Plus snöskottning så jag kan nog räkna till 4 pass! 
Fick även hem min egen crosstrainer igår vilket är perfekt när snön hindrar från långa promenader. Så nu finns det inget som hindrar mig från att gå ner de sista kilona. Bara 4 kvar nu :) 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0