Ett hemligt paket


Jag hittade ett paket i vår brevlåda idag. Adresserat till mig men det visade sig att det var till Vera. Det var från hennes mormor som har gått och blivit lite av ett syproffs. Nu hade hon sytt en söt klänning med ugglor och rosett.
Kul att ha något som inte alla andra har och kläderna hon syr ser riktigt proffsiga ut. Syns inte att det är hemmasytt tycker jag!
(I paketet låg även en tröja som mamma/mormor hittat på en julmarknad. En kvinna som gör kläderna själv och det finna inte två tröjor som är likadana. Supersöt med små möss)

Kommentarer
Postat av: Marlen

Åh, så duktig Moster G är! Men jag tror bestämt att uggleklänningen skulle landat här. Den kom nog fel ;)

2012-12-04 @ 17:43:21


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0