GodMorgon 1Advent<3


Just nu åker vi genom ett vitt Skaraborg på väg mot mer höstiga regioner. Vi har styrt bilen mot Ullared! Dags för present-och julklappsshopping. Jag tackar mina vädergudar för att snöandet som vi hade hela dagen igår inte är med oss idag oxå. Då hade nog denna lilla trip blivit inställd.

Idag har julen kommit och det är 1 advent <3 Mysigt! Jag fick Fredrik till att släpa in julgrejerna igår men jag fick bara upp en bråkdel av allt som ska upp. Vi prioriterade snöskottning och pulkaåkning. Fast åka pulka i backen var omöjligt i en meter snö :/ Men jag agerade häst...

Nu ska jag sluta ögonen i en stund. Hade svårt att somna igår och sen kom Liam in 4,30 och var omänskligt pigg...

GodMorgon på dig och Trevligt 1 Advent!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-2/450243/images/2012/pic_50baf6edddf2b33f8c003237.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0