Ingen bra avrundning

 
Ja gårdagen var fin. Mot slutet så tyckte jag att Liam började se lite vissen ut. Jag kände på hans panna flera gånger för jag trodde det var det som var på gång. Men icke. När gästerna började bege sig hemåt så kom det. Liam spydde och han lyckades pricka Noel.
Vi hoppades att det var den däringa pyttipannan som ville upp igen men fler spyor kom efter det så magsjuka var ett faktum. Det var ju inte riktigt så kalasdagen skulle rundas av. 
 
Idag mår han bättre. Lite tröttis och han vill att jag "ska ta hand om honom" idag :) Det är mycket film och mys idag. 
Fast det där är riktigt svårt som förälder. När ens barn är sjuk i magsjuka. Man vill ju vara där och krama och pussa och trösta men samtidigt så skriker ju ens hjärna att man borde lägga benen på ryggen och spurta ifrån den där äckliga magsjukan :/ Vilket inte går att göra såklart! 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0