Julen är.... över

 
I soffan framför ToyStory 3. Så härligt under julen då det visas en massa mysiga filmer dygnet runt på kanalerna. Den här har jag inte sett och Liam verkar tycka att den är lite smårolig. 
Fredrik är iväg på annandagsbandyn så det är jag och kidsen som myser tillsammans. Vi var ute en sväng förut och åkte "motorpulka". Vi har haft plusgrader hela dagen och det har droppat ordentligt idag. Så därför var vi tvungna att passa på att spendera lite tid i snön. Snart är det bara det äckliga blasket kvar.
 
Som vanligt har den tråkiga "julenäröver"-känslan infunnit sig. Jag går och längtar efter julen under halva året och sen är det en dag som är så maxad där allt går i ett och puff så är det juldagsmorgon och det är 364 dagar kvar till nästa julafton. Julafton borde vara en hel vecka, då hade jag hunnit med lite bättre :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0