Kalasdag

God Morgon sköna söndag!

Dags att ta tag i denna dagen. Jag och Vera har tagit sovmorgon, dvs Vera har legat inkilad rätt upp i min armhåla och jag har legat som förstenad för att inte störs Fröken. Det där med att sova i egna sängen är inget för henne och jag orkar inte propsa på att hon ska göra det. Vill hon lukta på mammas svett varje natt så får det vara så. Iaf ett tag till.

Fredrik har jour och har fått åka iväg på något fel nu på morgonen. Skulle inte förvåna mig om han blir borta i många långa timmar. Liam ska ha kalas idag och det vore därför jäkligt typiskt om pappa Fredrik inte kunde hjälpa till med förberedelserna!!
Nu har kalasbarnet bett om frukost i en timme så det är väl dags att kliva upp!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0