Morgon i huset


Håhå, appen är fixad å jag kan stanna i sängen när kag bloggar. Hur lyxigt är inte det ;)

Alla är vakna här hemma och det är dags att fixa frukosten. Men sängen är ju sååå skön. Vera ligger här bredvid mig och utför morgongymnastik. Armar och ben vevas ordentligt! Tänk den som orkade med sådant så här tidigt.

Idag ska jag till mvc för en efterkontroll. Inget som det egentligen längtas efter eftersom det är en check up efter förlossningen. Vem vill bli undersökt i det allra heligaste... samtidigt så vill man ha ok-stämpeln och få veta att allt ser ut som det ska eller om det inte är som det ska oxå. Så det kan ordnas. Så trots att det är lite jobbigt så har jag väntat på detta. Ska bli skönt när det är överstökat!!

Nu ska vi äta frukost!

Morrn morrn

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0