"Motorpulkan" är invigd


Med röda kinder sitter nu jag och Liam och värmer oss i soffan med täcke runt oss. Vi har invigt Liams ena present som han fick igår. Nämligen hans "motorpulka" (dvs snowracer).
Han testade lite igår med pappa Fredrik men då var det mörkt ute och Liam tycker det är lite läskigt så dom var ute i 15 min sen var det nog för Liam. Men idag susade han nerför backen om å om å om igen. Bäst var det om han for över ett gupp :)

Nu sover Vera i vagnen och jag ska sätta igång en film till Liam. Då ska jag passa på att träna lite. Egentligen gymdag idag men Fredrik ska kolla på bandy ikväll så jag får träna hemma idag och ta gymmet imorrn istället.
På med träningsstassen!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0