Trevlig Lucia


En kall Luciamorgon bjöds det på idag när vi gick till dagis. Men när det bjuds på solsken i vinterlandskapet så kan humöret inte vara annat än topp!

Lucia idag men på Liams dagis har det redan firats. Det bjöds på Luciatåg redan i slutet av November. Lite för tidigt kan jag tycka men mysigt är det ju ändå.
Liam var pepparkaksgubbe, en väldigt nöjd sådan. :) Dock så ville han absolut inte vara med kompisarna och sjunga utan satt hos oss istället. Jag anade att han inte skulle vilja gå i Luciatåget. Luciatåg och trots är inte kompatibelt tyvärr. Men vi fick fika pepparkakor och lussebulle och fick lite tidig julkänsla!

Igår snickrade jag och Liam ihop ett pepparkakshus. Liam tyckte att det var jätteroligt och innan kristyren ens hunnit stelna så ville Liam ta en första tugga. Jag fick honom dock att vänta till tomten kommer på besök så vi kan bjuda honom på en bit oxå :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0