Du hast

Mina pojkar har varit iväg hela eftermiddagen så jag har fått göra vad jag vill. Så vad gjorde jag då? Jo, satte igång musiken på högsta möjliga volymen och shakeade loss ordentligt samtidigt som jag fixade oredan som härjade i vårt hus. Aaaa vad lite bra musik kan göra städningen till en rolig upplevelse ;)

Dagens städlåt var: Rammstein - Du hast. Den blir aldrig gammal! Den live med lite eldflammor. Oförglömligt!

Det blev inget gym. Bilen har ju varit borta och jag kände inte för att gå dit. Men jag var duktig ändå. Jag hoppade upp på crosstrainern och körde 40 min framför tvn. Så nu när jag ligger i soffan så kan jag göra det med gott samvete :) jag har till och med veckohandlat nu ikväll så jag har varit så jäkla redig idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0