En söndagkväll

En skön helg börjar lida mot sitt slut och jag avslutar den med lite godis och Wallander. Han har verkligen inte varit min grej förut. Dåliga skådisar och för självklara fall. Men denna omgången gillar jag faktiskt. Kanske är det så att bristen i tv-utbudet grumlar min hjärna.... men jag gillar iaf filmerna. Synd att det är nyheter emellan bara....
Ja, vår helg har varit väldigt skön. Igår spenderade vi eftermiddag och kväll hos Emmie & co. Vi bjöd dit oss själva på lite tacomiddag :) Sen blev det även lite TP. Och jag säger bara detta: She shoots, she scores, she´ll eat your labradores :)

Idag har vi bara varit hemma. Halva dagen har vi städat och andra halvan har vi spenderat på Liams rum och lekt med lego.
Måste få tipsa om biffarna Fredrik svängde ihop idag. När det kommer till kött så är Fredrik väldigt duktig och han gillar att experimentera lite. Jag är för feg för sådant så det är bra att han vill. Idag slängde han ner Philadelphia med smak av paprika och lök. Blev supersmarriga. Bara ett litet tips :)
Big Brother börjar idag. Första programmet är aldrig speciellt roligt. Lite segt. Kollar kanske reprisen imorrn. Men tro mig, jag kommer säkerligen bli lika hocked som jag brukar bli :) Det hoppas jag iaf höhö
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0