Jävla väder!

Nu kommer det fina vädret och med det det dåliga samvetet. Vi har haft underbart fint väder hela dagen. Solen har strålat och himlen har varit så blå så blå. Och detta har jag njutit av genom fönstret. Vi har inte varit ute en sekund idag. Som man ju borde vara när det äntligen är fint väder. Men jag har inte orkat och inte haft någon lust. Så vi har suttit inspärrade och jag har haft dåligt samvete över att Liam inte fått komma ut idag. Dålig mamma. Att det jävla vädret ska göra så mot mig!!!

Liam har svårt att somna för hans sovkompis är ute och ränner. Liam och katten Lisa har funnit varandra. Eller ja, Liam har funnit Lisa och Lisa har funnit Liams sköna säng. Så dom sover tillsammans väldigt ofta. De senaste nätterna har det till och med legat näsa mot nos. Kärlek! Men inte ikväll och Liam saknar sin vän. Ropar och letar och vill inte somna utan sin kompis. Jäkla katt som ställer till det så.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0