Kvällning

Här går jag och suktar efter våren. Sol, värme, konstant utevistelse och tunna kläder. Vad händer då? Det börjar dala stora fina snöflingor. Vackert att se på men jag är inte så sugen på mer snö. För Liams skull, självklart. Gärna som förra året då. Men för min egen del så räcker det :)

Tittar på Sveriges Mästerkock och kom att tänka på en sak. Jag hatar ju all mat som kommer från vatten. Allt! Hur gör man om man måste laga något som man inte tycker om? Hur vet man då hur man ska få till den rätta smaken?? För även om man gillar att laga mat så gillar man väl inte all mat. Vanligtvis så lagar man inte det då men i ett sånt här program blir man ju ibland beordrad att laga en viss rätt. Hur gör man då?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0