Lurade

Är tröttare än tröttast och har en envis huvudvärk. Känner hur jag ligger och spänner axlarna hela tiden men försöker slappna av men det är fan omöjligt ikväll. Har väl gått så hela dagen skulle jag tro. En massage hade nog gjort susen men Fredrik är i Gbg och tittar på bandy så det kan jag drömma om :(

Liam har vattkoppor. Igen!! tänker ni. Mmmm, det var förmodligen höstblåsor sist. Nu tvekar jag absolut inte, definitivt vattkoppor denna gång. Fredrik är hemma med honom för nu vågar jag inte ringa till jobbet en morgon till. Hade varit fjärde veckan i rad in så fall. Liam mår iaf bra i övrigt. Det kliar men annars mår han fint. Skönt det!

Nu ska jag återgå till mästerkockarna!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0