Nya öga

Jag startade min arbetsdag med ett gympapass med kidsen. Alla gav järnet, inklusive jag själv, vilket resulterade i en ordentlig huvudvärk som håller i sig än. Ja, vad gör man inte för kidsen lixom :P Huvudvärk och trötthet har jag haft hela långa dagen så jag har väl varit med om att starta veckor på bättre sätt. Men nu kan det väl bara bli bättre tycker jag.

Kom iväg till optikern idag. ÄNTLIGEN. Har fått ställa in några gånger. Men nu är mina glasögon beställda och jag längtar så. Äntligen blir det nya snygga bågar. Kommer bli en stor förändring :) Blev lite linser oxå och det har jag inte köpt på jättelänge. Skönt att kunna byta lite. Jag önskar ju att jag kunde köpa 4-5 bågar så man kunde byta efter humör och kläder. Men men, inte än!

Nu ska jag se om jag kan hitta en värktablett i detta huset.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0