Som besatt

Jag upptäckte nu att det visst en viss herre som har kapat min blogg och ordnat min nya design. Jag tycker den är sjukt snygg och all kred till Eddo!! Han har gjort den helt själv. Tänk om man kunde få lite av den där talangen.
Jag har inte så mycket att skriva om ikväll. Jag har varit hemma från jobbet igen. Denna gången har det inte varit Liams fel dock. Eller ja, på sätt och vis är det ju det. Hans magsjuka tog ett skutt över till mig :/ Men nu är det förbi så imorrn ska jag jobba igen.
Jag pratade med Sandra förut idag. Hon har lovat att sms när dom far iväg mot förlossningen men jag var ändå tvungen att ringa och höra mig för hur allting gick :) Tänk att det kan börja när som helst. Eftersom vi hade planerat snitt så gick vi ju aldrig och väntade på det viset. Blev ingen spänning på samma sätt. Kan ju vara både skönt och lite trist. Så nu går jag och väntar som besatt :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0