Upptining sker

Sitter i soffan bredvid brasan och försöker få upp min kroppstemperatur några grader. Jag var ute på en kall långpromenad förut som nu har satt sina spår. Promenaden var härlig trots kylan. Det har varit väldigt dåligt med motionen det senaste för jag har svårt att hitta motivationen men då är det iaf bra att komma ut på promenader. Funderar på gymmet ikväll. Antingen spinning eller löpbandet. Får se!

Igår åkte jag och Emmie och kidsen till Stellas Lekland. Nu är det minsann lite annan fart på Liam. Istället för att bara vara på småbarns avdelningen så är han på hela leklander och då får ju mamma snällt hänga med :) Att få åka stora rutschkanan är ju verkligen en höjdare! Härligt att ha både lekland och äventyrsbad så pass nära!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0