Well well well

Dåligt med uppdateringar denna veckan men jag har verkligen inte känt för att skriva. Så därav min bloggfrånvaro.
Denna veckan har rullat på som alla andra skulle jag tro. Oskar och Mathilda var här i tisdags och mumsade pannkakor och kladdkaka. Får väl se om Oskar får vattkoppor oxå för det var samma dag som Liam fick det :/
Jag och Liam var ju lediga i fredags men då tog vi det bara lugnt. Vad annat kan man göra med en prickig korv lixom. I helgen har vi fått komma ut mycket iaf. Igår åkte jag och Liam pulka innan Emmie kom och hälsade på. Och i förmiddags gick hela familjen ut och åkte pulka. Väldigt skönt väder det har varit idag. Lagom kallt. Nu på eftermiddagen har vi varit hos svärisarna där vi blev bjudna på mat :) Sen gick vi ut i det fina vädret och gick till lekplatsen och busade.

Nu är vi hemma och det är snart dags för Liam att sova. Det skulle inte skada om jag också gick och la mig för jag är ganska trött idag men det är Wallander på tv och den ska jag se.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0