A perfect line


Ligger i soffan och bälar i mig coca cola. Bra för både figuren och tänderna.
Måste man bry sig varje dag?

Denna veckan ska jag försöka börja träna igen. Min rygg är bättre men inte bra men det skiter jag i nu. Gymmet har prova på dag på söndag. Alla sorters pass under hela dagen. Jag ska gå på tre av dom. Spinning, easyline (bra för ryggen enligt sjukgymnast) och hatha yoga-inre lugn. Ska bli kul med yoga. Det har jag aldrig vågar prova förut. Klumpig och stel som jag är. Men jag tror det skulle var bra för mig. Avslappning är vad jag behöver!! Alla pass är på 30 min så det ska jag orka med tycker jag. Ska bli kul!

Passen är gratis under hela söndagen så är du sugen så gå in på Lifeclub.nu så kanske du hittar något som passar dig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0