Borde ses men inte ensam

Lördagkväll och som vanligt hoppas man på lite bra film på tv. 5:an kör på Americas funniest home videos och verkar tycka att det är ett vinnande koncept... Skräp även på de andra kanalerna så jag har zappat omkring. Hamnar långt bak i kanallistan. Oj då, på TV4 film visar dom godingen "The Grudge". Här stannar jag. Efter cirka 1 minut frågar jag mig helt allvarligt varför i hela friden jag fick för mig det!! De bleka japanska barnen skrämmer ju skiten ur mig och jag blundar mer än jag tittar. Detta är en rysare av hög klass. Jag kan inte titta men jag kan inte låta bli heller. Den är så jäkla läskig och jag sitter på helspänn även under de mer lugna partierna.

Har du inte sett den så borde du göra det. Men se till att du har någon bredvid dig i mörkret. Var beredd på att inte kunna sova på dagar... veckor..... månader...

Nu ska jag slå över igen för annars kommer jag ligga sömnlös ett bra tag!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0