En annorlunda situation


Nu har vi haft två sjukstugedagar här hemma och imorrn ska vi tillbaka till dagis och jobb. Liams hosta har blivit mycket bättre men den gör sig fortfarande påmind när han anstränger sig. Jag hoppas att det ska gå bra på dagis imorrn ändå. Han saknar nog sina bilkompisar på dagis nu och det blir skönt för honom att få leka med dom.

Min dag på jobbet imorrn blir inte riktigt som en vanlig dag. Vi ska har förskolechefen där hela förmiddagen och hon ska granska vårt arbete. Inget som jag är nervös över men det blir ju en lite annorlunda jobbsituation när ens chef är där. Det blir till att anstränga sig lite extra :) Men det är bra av henne att komma in till oss och se hur vi arbetar. Det är inte alla chefer som gör det. Bra initiativ!

Efter två nätter med alldeles för lite sömn så är det nu dags att släcka lampan och kalla på John Blund.

Natti alla!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad har ni för chef?:) Jag kollar hur personalen arbetar varje dag:)

2012-01-17 @ 23:01:03


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0