En röd dag


Liam har precis ätit färdigt sin frukost och tar en tur på sin Bobby Car. När han satt här med sin ostmacka så lyfte han upp en ostskiva mot mig och sa: hylla,hylla, hylla. Tog ett bra tag innan jag fattade vad han menade men till slut så: Ostrulle!! Hade jag inte jobbat på en förskola så skulle jag nog inte kommit på det :) Där förekommer det många ostrullar på mellanmålet haha.

Röd dag idag och jag hoppas att ni som är lediga njuter. Det ska vi göra iaf. Medan Fredrik sover så ska jag och Liam gå ut en sväng. Kanske en promenad eller lekplatshäng. Kanske både och :)

En bild på Liams nya säng. Stor och fin och med en praktisk sänglåda under. Många leksaker kan stoppas undan där så att man slipper ha allt framme. Finnemang!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0