Ett abrupt slut

När man som jag är ledig varannan fredag så blir man aningen bortskämd med en helg på 3 dagar. Så när en vanlig helg på 2 dagar kommer så går helgen på tok för fort. Men å andra sidan så får jag ju nu en arbetsvecka på bara 4 dagar :P
Vår helg har iaf varit väldigt skön. Idag kom jag iväg på Hatha Yoga igen. Även det är en skön avkoppling. Att få komma hemifrån och bara få vara. Yogan var väldigt bra även denna gång. Hon hade lite andra övningar än förra gången och det var roligt att prova på. Vissa övningar då känns det som att man ska gå av på mitten... men på ett skönt sätt... om det nu är möjligt haha. Efter passet så klev jag upp på löpbandet och började jogga. Hög volym i lurarna och benen trummade på. Allt kändes skitbra och jag kände att jag kunde springa långt idag. Efter cirka 20 minuter hör jag någon men jag antar att det inte är mig denna någon pratar med. Men så hör jag någon igen och det dyker upp en tjej bredvid mig. Jag drar ur lurarna. Tjejen säger: eeeehm, vi stänger nu.. Jag gör helt om och upptäcker att gymmet är helt folktomt, förutom jag och tjejen. Klockan var då 12.05 och dom stänger tydligen 12.00. Jag trodde dom hade öppet till 13. Så jag rusade ner och hämtade mina grejer för att tjejen inte skulle behöva jobba över allt för mycket på grund av mig. Den löpturen fick ett abrupt slut. Men den var skön så länge den varade :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0