Favoritbloggare


Jag är en stor bloggläsare. Kan inte vara utan alla mina favvobloggar. Vet inte hur många gånger om dagen som jag läser bloggar men jag skämtar inte om jag säger att det är mellan 5-10 gånger, minst!

Tänkte jag skulle dela med mig av några av mina storfavoriter i bloggvärlden.

carolina - mat, bakning, barn, graviditet och kampen mot ätstörning. Hon känns väldigt ärlig i sitt bloggande och hon har en bra blandning av allt.

Evelina - Jag har följt hennes blogg i säkert 5 år nu. Jag kan inte sätta fingret på varför jag följer henne men av någon anledning gillar jag henne.

Magdalena Graaf - Ja ni vet väl alla vem hon är. Hon verkar så jäkla skön och jordnära. Så knasiga kommentarer ibland och jag önskar jag kände henne lite haha

Eva - En tjej som är yngre än mig men känns så mycket äldre. Skinn på näsan och ett jävla anamma är vad hon har. Hon ser verkligen möjligheter där andra ser hinder. Hon har tre ungar och jonglerar vardagens alla sysslor som världens jonglör.

Vägen till tre - Såg ni Drömmen om ett barn? Detta är paret som väntar på ett barn från Sydafrika. De har snart väntar i 2 år. De skriver verkligt tänkvärda saker och det sätter ens liv lite i perspektiv.

Jag läser många fler bloggar men detta är mina absoluta favvisar :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0