God morgon hostan!


God morgon
Idag var vi inställda på att återgå till våra dagisplatser men det blev inte så. Liams hosta blev bättre i några timmar igår och då meddelade jag jobbet att jag skulle komma igen idag. Men sen efter några timmar så blev han bara mer och mer hostig igen och på kvällen vaknade han och höll på att hosta upp sina lungor. Så idag är vi hemma. Natten har varit ok ändå faktiskt. Fredrik på soffan och vi två i vårt sovrum. Han vaknade någon gång men annars sov vi båda hela natten i stort sett. Det behövde vi båda :)

Eftersom Liam blev bättre igår så hade vi en liten date med Oskar och Matilda. Vi missade ju Oskars kalas förra veckan för att Liam var sjuk så vi kalasade igår. Oskar fick en fin sångpåse av oss som jag hoppas dom kan ha skoj med. Tror jag ska köpa en sådan till Liam oxå. Pojkarna lekte på bra medan mammorna mös med te.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0