Helg helg helg


Helgen är här och den är varmt välkommen hit. Hade det gått så hade jag sovit bort hela helgen och hoppats på att det hade gjort mig pigg pigg pigg!! Men jag har en vag känsla av att jag har två killar här hemma som hade protesterat högljutt!! Men jag ska nog hitta tillfällen där jag ska få sova lite och hämta kraft.

Förutom tröttheten så har veckan varit bra. Lite sjukdom i inledningen men sen har allt varit bra.
Min nya inskolning har gått bra. Väldigt söt liten unge helt klart :) Eftersom det ser mörkt ut för mig när det gäller fortsatt jobb på Ving så vill jag verkligen passa på att göra allting så mycket som möjligt. Det kommer ge mig större möjligheter när jag sen måste söka nytt jobb. Kommer en till inskolning om någon månad och den ska jag försöka nappa åt mig den oxå :)



Att bygga tågbana är en av Liams favvosysselsättningar. Han är riktigt duktig på att bygga själv oxå men såklart roligare om någon hjälper till!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0