I sus och dus

Några timmar kvar på denna sköna helg. Dom spenderar jag i min underbara säng :) Spanar lite på Slaget om Sverige.

Helgen har susat förbi och det känns som att vi knappt varit hemma, vilket väl stämmer iofs. Men den har varit bra och nu ska vi väl vara redo för en vecka med dagis och jobb. Liam mår bättre. Snorig fortfarande men i övrigt piggelin. Han har varit så snäll och delat med sig av lite förkylning till mig dock. Hoppas på att det håller sig vid förkylning och inget mer.

Imorrn ska jag ha gympa med kidsen och det ska bli intressant. Det har jag inte hållit i förut. Vi ska gympa, dansa, sjunga och leka lekar. Det ska nog gå bra!

Nu ska jag krypa längre ner under täcket och gosa med Leo lite :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0