Lördagmorgon


Precis vad jag behövde: en natt som jag snarkade mig rakt igenom. Vanligtvis kommer Liam in varje natt nu för tiden och jag kan inte sova med honom i sängen. Men han kom in först kl 06 imorse så inatt blev jag inte störd. Hallelujah!

Det börjar ljusna ute nu och jag hoppas att jag och Liam kan gå ut om en stund. Liam kan ibland totalvägra att gå ut men jag hoppas på att han är lite mer samarbetsvillig denna morgon.

Vi har inga direkta planer denna dag. Fredrik köpte en ny mobil igår som inte funkade som den skulle så det kanske blir en tur till Skövde för att fixa med det. Men annars blir det nog lugnt.

Ha en fin dag!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0