Som befarat


Mina små ögon är tunga så tunga idag. Natten blev som jag befarat. Väldigt mycket vaket. Jag fick skicka ut Fredrik till soffan och så sov Liam inne hos mig. Hostan väckte honom hela tiden och det var inte förrän fram på tidiga morgonen som han kom till ro ordentligt och sov några timmar i streck.
Han är ju såklart hur pigg som helst idag. Det hostas mycket fortfarande och astman gör sig lite påmind men det är fullt ös på honom ändå. Med mig är det lite sämre ska jag erkänna. Jag hade gärna sovit några timmar nu men jag har en känsla av att någon annan inte håller med.
Nu har vi iaf fått i oss lite frukost. Knäckemacka, ägg (Liam åt tre ägg!!!) och varm nyponsoppa. Stort MUMS :) Får väl se hur Liam mage reagerar på så många ägg. Han har en tendens att få världens racer...... det lär märkas :)
Nu ska jag ta tag i vår dag. Finns säkert lite tvätt som vill bli tvättad!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0