Som jagad av vargar

Veckans första jobbdag är avklarad och den flög förbi som att den vore jagad av vargar. Det är inte alla som har lyxen att trivas så fantastiskt bra på jobbet som jag gör. Tacksam är ett milt uttryck. Jag hade en härlig eftermiddag innan jag åkte hem. Satt och spelade memory i över en timme :) Bra hjärngympa för mig oxå!!
Till mitt förtret så sitter nu jag och Liam och tittar på Teletubbies. Jag fattar inte detta program. Det känns helt hjärntvättande. Jag fattar inte hur de fick någon till att spela in detta. Liam kollar på det ibland men jag försöker alltid få honom till att titta på något annat. Vad som helst men inte det!!! Det är bara konstigt. Det enda som är lite sött är bebissolen när det skrattar så gött.
Nu ska jag se till att förbereda lite mat. Tror det blir moussaka idag. Var så längesen vi åt det och det är så gott :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0