Trötthetens tecken!!


Detta är helt klart en vecka som går i trötthetens tecken. Jag tycker att jag går runt och gäspar mest hela tiden och ögonen vill inte riktigt som jag vill. Jag längtar efter ljusare tider. Just nu är det kolmörkt när jag åker till jobbet och det håller på att mörkna när jag åker hem. Det är inte mycket ljus som man får uppleva. Vi går ju mot ljusare tider men som alltid så går det på tok för långsamt. Jag känner på mig att februari kommer bli en lång månad. Måtte jag ha fel!

Chefen var ju på besök idag. Jag märkte inte av henne så mycket. Jag har börjat med en ny inskolning så jag har mest varit med den lille killen. Men det kändes bra att hon var där och kollade oss lite. Inskolningen går bra oxå. Nu har ju mina kollegor fått ha hand om den de två dagar som jag var hemma men idag tog jag över. Det är roligt med nya krabater i vårt gäng. Nu har vi mååååånga småttingar som klättrar och busar överallt. Fullt upp minst sagt. Hoppas att chefen märkte det oxå!!

Nu: Sveriges Mästerkock! Love it!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0