Året 2011


ÅRETS LÅT

Ja, det finns väl många som jag gått och trallat på. Pink, Adele, Veronica Maggio, Nickelback, Rihanna. Dom har alla kommit med bra låtar. Men jag tror bestämt att låten som jag gillat mest under 2011 är This Life med Curtis Stigers & The Forest Rangers. Introlåten till Sons of Anarchy. Den slår allt.

ÅRETS RESA
Det har ju inte blivit många resor men resan vi gjorde till Danmark och Lökken var helt fantastisk. Fredriks föräldrar, mina föräldrar och Emmie och Noel var med. Stugan och stället där stugan låg var helt fantastiskt. Vi gjorde många roliga utflykter. Aalborg zoo, Legoland, stranden var några av ställena som förgyllde vår vistelse. Veckan bara rusade iväg och vissa av oss ville stanna kvar när vi väl skulle åka hem igen. Bästa resan helt klart!!

ÅRETS PERSON

Jag har fina människor runt omkring mig. Jag skulle kunna skriva om dom allihop men nu tänker jag välja en lite mer otippad person. Det är en på mitt jobb som jag jobbar tillsammans med. Hon är verkligen en fantastisk person. Hon är så omtänksam och osjälvisk. Hon hjälper mig och tipsar mig om allt möjligt, både jobbrelaterat och privat. Hon är en varm människa som jag uppskattar så ofantligt mycket. Jag vet att jag skulle kunna komma till henne med vilket bekymmer som helst och hon skulle ta sig tid att försöka ge mig råd och tips. En vis person är vad hon är.

ÅRETS PLAGG
Jag skulle nog kunna säga jeans. Inga speciella jeans utan jag bara äääälskar jeans just nu haha. Men jag har två plagg som verkligen tagit mig med storm detta året. Mina blåa Converse. Man kan inte annat än älska dessa skor och jag tror att dom ska få några kompisar under året :)

Sen är det även min nya varma Didriksons jacka. Jackan uppfyller alla kvar som jag har på en vinterjacka: snygg, bekväm, smidig och varm. En 10 poängare helt klart.

ÅRETS BOK
Utan tvekan den bok som jag läste alldels nyss: Niceville. Läs den, den är skitbra!!

ÅRETS KÖP
Måste vara min vinterjacka :)

ÅRETS LYCKA

image description

ÅRETS JOBBIGASTE/SVÅRASTE

När Emmie mådde dåligt. Att se någon man älskar så mycket må så dåligt och inte kunna göra något för att hjälpa var otroligt tufft. Jag grät många tårar då.

ÅRETS FÖRÄNDRING

Pedagogen i mig. Jag har jobbat ett år på samma ställe och jag trivs så bra. Jag har förändrats som pedagog. Jag har utvecklats och jag har vågat mer detta året när det gäller min pedagogroll. Jag har stärkts i allt på jobbet. Lång vag kvar att vandra men jag går iaf :)

ÖNSKNINGAR INFÖR 2012

Att jag ska våga mer i livet. Jag säger inte att jag är en fegis jämt men jag vill utamana mig själv detta året. Jag vet inte hur men jag ska komma på det under året. Jag ska våga våga våga.

Sen hoppas jag även att vi får till det fina uterummet och altanen som vi önskar oss. Sommaren blir full av byggande och jag hoppas vi får njuta av den i slutet av sommaren!!

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0