Vågad Hatha Yoga


Idag var jag modig och vågade något som jag inte vågat förut. Jag genomförde ett yoga-pass. Låter kanske simpelt men inte för mig. Jag ser mig inte som någon yogatyp och jag har trott att jag skulle göra bort mig big time!! Stel och osmidig som jag är.

Men efter dagens pass så har jag insett att det faktiskt är något för mig. Detta passet fokuserade på avslappning, inte så fysiskt. Det var skönt och jag kände mig verkligen avslappnad. Stort fokus på andning och det var nog det svåraste. Att andas rätt och komma ihåg det hela tiden när man gjorde olika övningar. En bra instruktör som hade en riktig yogaröst :) jag kommer fortsätta med detta, kanske inte varje vecka men någon gång i månaden.

Det var riktigt skönt att gå in på gymmet igen. Kändes bra. Jag körde lite på löpbandet efter och det var sååååå gött :) och ryggen kändes bra hela tiden. Så nu hoppas jag att jag kan köra på igen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0