Vågar jag mer 2012?

Vårt nyårsfirande gick verkligen lugnt till. Vi lämnade Liam hos farmor och farfar under eftermiddagen och sedan kom Emmie och Noel hit. Inget megaparty precis. Men vi hade det mysigt. Vi spelade Alfapet, Bezzerwizzer och TP och vi åt väldigt gott. Fläskfilé i ugn med vitlökssmör och till det hade vi hasselbackspotatis, beasås och massa sallad. Fredrik är en jäkel på kött helt klart :)
Sen skulle vi åka in till torget och se på fyrverkerierna. Trodde vi iaf. Det var inget där. Helt tomt. Men vi fortsatte vårt sökande och hittade ett ställe där det smälldes mycket fyrverkerier och där stod vid och firade in det nya året. Kändes oss lite smått fåniga som stod där mitt ute på gatan bredvid Semper. Men vi fick se många fyrverkerier :)
Så vad ska det nya året bjuda på? Jag hoppas på en massa äventyr, Behöver inte vara en utlandssemester utan det kan vara utflykter i närheten. Jag vill hitta på nya saker, saker som jag velat göra men inte kunnat eller vågat. Jag vill utmana mig själv. Både på jobb och privat.
Att våga mer kommer vara mitt motto under 2012!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0