8 veckor kvarstår

 
Wow, det märks verkligen att minisen i magen bara växer och växer. Nu är det inte längre små buffar och sparkar. Nu har det byts ut till att det stångas med full kraft. Ibland är det som att minisen tar sats med fötterna i ena sidan av magen och sträcker ut sina 40 cm och ligger raklång där inne. Det buktar ut i alla vrår verkligen. 
 
Det var många som varnade mig för att kombinationen graviditet och värme inte gick hand i hand. Det begrep jag väl men det är på riktigt rätt så jobbigt. Ena stunden känner jag mig sval och fem sekunder senare så är det som att någon virat in mig i en sovsäck och slängt in mig i en bastu. Outhärdligt. Så lite i smyg tackar jag för det kassa vädret ibland :P 
 
Bjuder på en magbild ute i det fria.
Vecka 32
Snälla, ignorera shortsen som liknar ett par boxershorts som helt har mist all passform. 
Dom är sköna!!!
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0