Alla går inte att muta med glass

Hade tid hos mvc klockan 14 idag. Jag packar in oss i bilen och startar bilen. Eller ja, jag försöker starta bilen iaf. Men det enda som startas är min frustration och stress! Försöker flera gånger. Hoppet är ju det sista som lämnar människan sägs det. Inte ens ett samtal till Fredrik får bilen att starta. Biljävel!! På cykeln med en tjutande unge i bak som VILL ÅKA BIIIIIIIIL!!!!!! Jag räknar lugnt till 10 och säger att det är kuuul att cykla Liam. Är du snäll får du glass se. Ja, muta sitt barn får man. Det funkade ypperligt. Synd bara att det inte går att muta vädergudarna med glass oxå. Men dom är lite svårare så självklart börjar det spöregna när vi cyklat några 100 meter. Inte en droppe under hela dagen men när vi måste cykla så är det klart att det regnar. Jag ber lite snällt om uppehåll men är det någon som lyssnar? Näpp! Jag vänder hem och skiter i mvc. Bebben mår nog bra inne i ugnen får vi hoppas. Man ser ju iaf tydligt vad som sticker ut på den här Barbamammakroppen:

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0